روشهای زیبایی پوست 1

رتینوئیدهای مضر در محصولات چین و چروک پوست شما را حساس کرده است ، پاک کننده خود را با ماسک پوره جو و عسل جایگزین کنید. محتوای پوره جو و عسل نیز دارای خواص ضد عفونی کننده است. اسید لاکتیک موجود در ماست همچنین به عنوان یک لایه بردار خنک عمل می کند. خرد کردن دانه های آفتابگردان اثر آن را افزایش می دهد ، زیرا روغن آزاد شده از دانه های آفتابگردان برای مرطوب سازی پوست هنگام استفاده از این ترکیب ضروری است.

ماسک پوره جو و عسل را ترکیب کنید
یک قاشق غذاخوری عسل گرم
یک قاشق غذاخوری پوره جو
یک قاشق غذاخوری دانه آفتابگردان
دو قاشق غذاخوری ماست
نحوه استفاده از ماسک پوره جو و عسل
پوره جو و دانه های آفتابگردان را مخلوط کنید ، این مخلوط را با عسل گرم و ماست ترکیب کنید. آن را روی صورت ، گردن و سینه خود بمالید و بعد از 3 دقیقه با آب گرم بشویید.

ماسک قند برای پاکسازی پوست
ماسک لایه بردار قند و حمام آب گرم مکمل بسیار خوبی برای زیبایی پوست شما است. ماسک قند برای لایه برداری پوست و از بین بردن پوست مرده از سطح آن و داشتن پوستی شفاف مناسب است.

ترکیب ماسک قند
سه قاشق غذاخوری آب گرم
دو قاشق غذاخوری شکر
یک پیمانه روغن زیتون یا روغن نارگیل
دکتر جسی چونگ می گوید: افزودن عسل و پوره جو به این محلول می تواند روش بهتری برای تسکین و تسکین پوست باشد.

نحوه استفاده از ماسک قند
شکر را در آب گرم بریزید تا حل شود ، سپس یک پیمانه روغن زیتون یا روغن نارگیل به آن اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که دانه های ریز حل شده اند تا به پوست آسیب نرساند. آن را روی صورت خود بمالید و پوست خود را با آن ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه با آب گرم بشویید.

چای سبز برای بهبود التهاب پوست
دکتر آوا شمبان (چای سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و گلاب دارای خواص ضد التهابی است. هنگامی که پوست قرمز می شود ، مانند درماتیت یا پسوریازیس ، پوست به طور کلی خشک و ملتهب است. سوزش و تورم زیادی وجود دارد ، اینها مراقبت از سیستم طبیعی بدن برای کاهش آسیب سلول ، برای ایجاد این بخار ، دو کیسه چای سبز را به مدت پانزده دقیقه در نصف لیوان آب جوش نگه دارید ، و سپس یک کیسه چای را بیرون بیاورید و گلاب را در آن مخلوط کنید ، سعی کنید از اسپری استفاده کنید تا بقیه را در یک ظرف بسته نگه دارید.

درباره ی Ecrbbyio0850

مطلب پیشنهادی

روشهای زیبایی پوست 2

سفیده تخم مرغ و لکه ها و جوش ها را از بین ببرید سفیده و …