روشهای زیبایی پوست 2

سفیده تخم مرغ و لکه ها و جوش ها را از بین ببرید
سفیده و ماست ترکیبی بسیار موثر برای از بین بردن لکه ها و جوش های صورت است. به گفته دکتر شبان ، اسید لاکتیک موجود در ما چرک لکه ها را شل کرده و سفیده تخم را به عنوان ماده پاک کننده لکه تخلیه می کند. افزودن مقداری آووکادو میزان رطوبت مخلوط را افزایش می دهد و از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. این ماسک پاک کننده صورت را با ترکیب سفید تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری ماست با نصف آووکادو درست کنید. این ترکیب را به مدت 10 دقیقه روی صورت خود نگه دارید و سپس بشویید.

ماست مخصوص پوست خشک
پوست خشک و آسیب دیده ناشی از رتینوئید ، آفتاب ، آفتاب سوختگی و باد ، به مراقبت بیشتری نیاز دارد. از شیر استفاده کنید زیرا پروتئین موجود در شیر برای مدتی روی پوست می ماند و پوست شما مدت طولانی تری چرب می ماند. با ترکیب شیر و ماست و مقداری عسل می توانید ماسکی تهیه کنید که تا حد زیادی از خشک شدن پوست شما جلوگیری کند.

ترکیب ماسک ماست
دو قاشق غذاخوری شیر
یک چهارم فنجان
نصف قاشق غذاخوری عسل
نحوه استفاده از ماسک ماست
بعد از تهیه ماسک ، آن را از شیر ، ماست و عسل تهیه کردند. آن را به مدت 15 دقیقه روی صورت ، گردن و پستان خود قرار داده و سپس با آب گرم بشویید.

سرکه برای رفع سوزش انگشتان
همانطور که سرکه به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می شود. همچنین می تواند نوک انگشتان شما را از بین ببرد. دکتر Chiong توصیه می کند انگشتان خود را دو بار در روز در مخلوط سرکه سفید و آب فرو ببرید تا از سوختن نوک انگشتان جلوگیری کرده و ناخن هایی را که مستعد ابتلا به عفونت های باکتریایی یا مخمری هستند تمیز کند.

کیسه چای و خارش چشم را تسکین می دهد
پس از تهیه چای بابونه آرامبخش ، کیسه چای را دور نریزید. دکتر استا کرونبرگ می گوید: “چای بابونه ، که به عنوان کمپرس سرد استفاده می شود ، می تواند خارش چشم را تسکین دهد.” رنگ موجود در چای می تواند درد سایر قسمت های پوست بدن را تسکین دهد. به گفته دکتر کرونبرگ ، یک کیسه چای سرد را به مدت 10 دقیقه در محل درد نگه دارید تا درد کاهش یابد.

درباره ی Ecrbbyio0850

مطلب پیشنهادی

روشهای زیبایی پوست 1

رتینوئیدهای مضر در محصولات چین و چروک پوست شما را حساس کرده است ، پاک …